Lemondási irányelvek

A lemondási feltételek azok a feltételek, amelyek mellett a tulajdonos a vendégnek visszaadja a pénzt, ha a vendég lemondja a foglalását. A tulajdonosok 4 szabványos lemondási szabályzat közül választhatnak, amelyeket a BednBlue a vendég és a tulajdonos védelme érdekében hajt végre. Minden bejegyzés és minden foglalás esetében egyértelműen feltüntetjük a tulajdonos által választott lemondási szabályzatot. A vendégek az utazásuk részletei között áttekinthetik a lehetséges szankciókat, hogy lássák az alkalmazandó szabályzatot, és a "Lemondás" gombra kattintva az adott foglalásnál lemondhatják a foglalást.

  • Rugalmas
  • Mérsékelt
  • Szigorú
  • Szuper szigorú

Rugalmas: A bejelentkezés előtt 7 nappal történő lemondás esetén a jachtdíj 100%-a, bejelentkezés előtt 1 nappal történő lemondás esetén 50%-a visszatéríthető.

  • A jachtdíj összegének 100%-a visszatéríthető, ha a lemondás legkésőbb 7 nappal a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont (vagy 2:00 PM, ha ez nincs megadva) előtt történik, a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A jachtdíj összegének 50%-a visszatéríthető, ha a lemondás 6 naptól 1 nappal a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont (vagy 2:00 PM, ha nincs megadva) előtt történik, a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A jachtdíjak és a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza, ha a lemondás kevesebb mint 24 órával a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont (vagy 2:00 PM, ha ez nincs megadva) előtt történik.
  • A különböző terminálok kikötői díja, amennyiben azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listát.
  • Az üzemanyag- és kikötési díjat, amennyiben azt már befizették, visszatérítik, ha a vendég nem éri el a listán szereplő helyet.
  • Az APA-díj, amennyiben azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listázást.
  • A Takarítási díj, ha azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listát.
  • A korai kijelentkezés nem téríti vissza a jachtdíjat, a szolgáltatási díjat és a takarítási díjat. Az üzemanyag- és kikötési díjak, amennyiben már befizették őket, a foglalás hátralévő napjaira visszatéríthetők. Az APA-díj, ha már befizetésre került, visszatéríthető, kivéve az utazás időtartama alatt már elköltött összeget. Továbbá, a különböző terminálok kikötői díja, amennyiben azt már befizették, visszatérítendő, ha a vendég(ek) ugyanabban a kikötőben/kikötőben jelentkezik(ek) ki, ahol bejelentkezett(ek).
  • Ha a foglalás tulajdonos általi elfogadását követő 48 órán belül történik a lemondás, és a foglalás napja és az érkezés napja között legalább 7 nap telik el, a foglalás teljes összege visszatérítésre kerül. Abban az esetben, ha a vendég az adott foglalás elfogadását követően új, megerősített foglalást tett, a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A foglalással kapcsolatos bármilyen panaszt bármelyik félnek az érkezéstől számított 24 órán belül kell benyújtania.
  • A BednBlue képes közvetíteni bármilyen panaszban, ha szükségesnek ítéli, és mindig övé a végső szó a pénzügyi vitákban.
  • A foglalás csak akkor tekinthető hivatalosan lemondottnak, ha a lemondás a BednBlue weboldalán keresztül történik. A lemondáshoz kattintson a Az utazásaim menüpontra, majd a foglaláson a Mondás lemondása menüpontra.
  • A lemondási szabályzatot enyhítő körülmények (a BednBlue szolgáltatási feltételeinek megfelelően), a visszatérítési szabályzat és a BednBlue általi lemondások felülírhatják, ha a BednBlue bármely okból a Szolgáltatási feltételek megsértették.

Mérsékelt: 31 nappal a bejelentkezés előtt történő lemondás esetén a jachtdíj 100%-a, 8 nappal a bejelentkezés előtt történő lemondás esetén 50%-a visszatéríthető.

  • A jachtdíj összegének 100%-a visszatéríthető, ha a lemondás legkésőbb 31 nappal a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont előtt történik (vagy 2:00 PM, ha ez nincs megadva), a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A jachtdíj összegének 50%-a visszatéríthető, ha a lemondás 30 naptól 8 nappal a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont (vagy 2:00 PM, ha ez nincs megadva) előtt történik, a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A jachtdíjak és a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza, ha a lemondás kevesebb mint 7 nappal a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont (vagy 2:00 PM, ha ez nincs megadva) előtt történik.
  • A különböző terminálok kikötői díja, amennyiben azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listát.
  • Az üzemanyag- és kikötési díjat, amennyiben azt már befizették, visszatérítik, ha a vendég nem éri el a listán szereplő helyet.
  • Az APA-díj, amennyiben azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listázást.
  • A Takarítási díj, ha azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listát.
  • A korai kijelentkezés nem téríti vissza a jachtdíjat, a szolgáltatási díjat és a takarítási díjat. Az üzemanyag- és kikötési díjak, amennyiben már befizették őket, a foglalás hátralévő napjaira visszatéríthetők. Az APA-díj, ha már befizetésre került, visszatéríthető, kivéve az utazás időtartama alatt már elköltött összeget. Továbbá, a különböző terminálok kikötői díja, amennyiben azt már befizették, visszatérítendő, ha a vendég(ek) ugyanabban a kikötőben/kikötőben jelentkezik(ek) ki, ahol bejelentkezett(ek).
  • Ha a foglalás tulajdonos általi elfogadását követő 48 órán belül történik a lemondás, és a foglalás napja és az érkezés napja között legalább 7 nap telik el, a foglalás teljes összege visszatérítésre kerül. Abban az esetben, ha a vendég az adott foglalás elfogadását követően új, megerősített foglalást tett, a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A foglalással kapcsolatos bármilyen panaszt bármelyik félnek az érkezéstől számított 24 órán belül kell benyújtania.
  • A BednBlue képes közvetíteni bármilyen panaszban, ha szükségesnek ítéli, és mindig övé a végső szó a pénzügyi vitákban.
  • A foglalás csak akkor tekinthető hivatalosan lemondottnak, ha a lemondás a BednBlue weboldalán keresztül történik. A lemondáshoz kattintson a Az utazásaim menüpontra, majd a foglaláson a Mondás lemondása menüpontra.
  • A lemondási szabályzatot enyhítő körülmények (a BednBlue szolgáltatási feltételeinek megfelelően), a visszatérítési szabályzat és a BednBlue általi lemondások felülírhatják, ha a BednBlue bármely okból a Szolgáltatási feltételek megsértették.

Szigorú: A bejelentkezés előtt 31 nappal történő lemondás esetén a jachtdíj 60%-a visszatéríthető.

  • A jachtdíj összegének 60%-a visszatéríthető, ha a lemondás legkésőbb 31 nappal a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont (vagy 2:00 PM, ha ez nincs megadva) előtt történik, a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A jachtdíjak és a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza, ha a lemondás kevesebb mint 30 nappal a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont (vagy 2:00 PM, ha ez nincs megadva) előtt történik.
  • A különböző terminálok kikötői díja, amennyiben azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listát.
  • Az üzemanyag- és kikötési díjat, amennyiben azt már befizették, visszatérítik, ha a vendég nem éri el a listán szereplő helyet.
  • A Takarítási díj, ha azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listát.
  • Az APA-díj, amennyiben azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listázást.
  • A korai kijelentkezés nem téríti vissza a jachtdíjat, a szolgáltatási díjat és a takarítási díjat. Az üzemanyag- és kikötési díjak, amennyiben már befizették őket, a foglalás hátralévő napjaira visszatéríthetők. Az APA-díj, ha már befizetésre került, visszatéríthető, kivéve az utazás időtartama alatt már elköltött összeget. Továbbá, a különböző terminálok kikötői díja, amennyiben azt már befizették, visszatérítendő, ha a vendég(ek) ugyanabban a kikötőben/kikötőben jelentkezik(ek) ki, ahol bejelentkezett(ek).
  • A foglalással kapcsolatos bármilyen panaszt bármelyik félnek az érkezéstől számított 24 órán belül kell benyújtania.
  • Ha a foglalás tulajdonos általi elfogadását követő 48 órán belül történik a lemondás, és a foglalás napja és az érkezés napja között legalább 7 nap telik el, a foglalás teljes összege visszatérítésre kerül. Abban az esetben, ha a vendég az adott foglalás elfogadását követően új, megerősített foglalást tett, a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A BednBlue képes közvetíteni bármilyen panaszban, ha szükségesnek ítéli, és mindig övé a végső szó a pénzügyi vitákban.
  • A foglalás csak akkor tekinthető hivatalosan lemondottnak, ha a lemondás a BednBlue weboldalán keresztül történik. A lemondáshoz kattintson a Az utazásaim menüpontra, majd a foglaláson a Mondás lemondása menüpontra.
  • A lemondási szabályzatot enyhítő körülmények (a BednBlue szolgáltatási feltételeinek megfelelően), a visszatérítési szabályzat és a BednBlue általi lemondások felülírhatják, ha a BednBlue bármely okból a Szolgáltatási feltételek megsértették.

Szuper szigorú: A bejelentkezés előtt 60 nappal történő lemondás esetén a jachtdíj 50%-a visszatéríthető.

  • A jachtdíj összegének 50%-a visszatéríthető, ha a lemondás a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont (vagy 2:00 PM, ha nincs megadva) előtt 60 nappal történik, a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A jachtdíjak és a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza, ha a lemondás kevesebb mint 59 nappal a listában szereplő helyi bejelentkezési dátum és időpont (vagy 2:00 PM, ha ez nincs megadva) előtt történik.
  • A különböző terminálok kikötői díja, amennyiben azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listát.
  • Az üzemanyag- és kikötési díjat, amennyiben azt már befizették, visszatérítik, ha a vendég nem éri el a listán szereplő helyet.
  • A Takarítási díj, ha azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listát.
  • Az APA-díj, amennyiben azt már befizették, visszatérítésre kerül, ha a vendég nem éri el a listázást.
  • A korai kijelentkezés nem téríti vissza a jachtdíjat, a szolgáltatási díjat és a takarítási díjat. Az üzemanyag- és kikötési díjak, amennyiben már befizették őket, a foglalás hátralévő napjaira visszatéríthetők. Az APA-díj, ha már befizetésre került, visszatéríthető, kivéve az utazás időtartama alatt már elköltött összeget. Továbbá, a különböző terminálok kikötői díja, amennyiben azt már befizették, visszatérítendő, ha a vendég(ek) ugyanabban a kikötőben/kikötőben jelentkezik(ek) ki, ahol bejelentkezett(ek).
  • A foglalással kapcsolatos bármilyen panaszt bármelyik félnek az érkezéstől számított 24 órán belül kell benyújtania.
  • Ha a foglalás tulajdonos általi elfogadását követő 48 órán belül történik a lemondás, és a foglalás napja és az érkezés napja között legalább 7 nap telik el, a foglalás teljes összege visszatérítésre kerül. Abban az esetben, ha a vendég az adott foglalás elfogadását követően új, megerősített foglalást tett, a szolgáltatási díjak nem téríthetők vissza.
  • A BednBlue képes közvetíteni bármilyen panaszban, ha szükségesnek ítéli, és mindig övé a végső szó a pénzügyi vitákban.
  • A foglalás csak akkor tekinthető hivatalosan lemondottnak, ha a lemondás a BednBlue weboldalán keresztül történik. A lemondáshoz kattintson a Az utazásaim menüpontra, majd a foglaláson a Mondás lemondása menüpontra.
  • A lemondási szabályzatot enyhítő körülmények (a BednBlue szolgáltatási feltételeinek megfelelően), a visszatérítési szabályzat és a BednBlue általi lemondások felülírhatják, ha a BednBlue bármely okból a Szolgáltatási feltételek megsértették.